כניסה למפרסמים | פרסם באתר | צימרים בצפון | שלח הודעה לבעלי הצימרים | צימרים פנויים | יישובים | מפת האתר צימרים

שר ספא - Arena בת ים

 
» שר ספא - Arena בת ים פינוק חלומי ברשת ShareSpa » בת ים » תל אביב והמרכז שאפו

שר ספא - Arena בת ים פינוק חלומי ברשת ShareSpa

  שר ספא לאונרדו סוויט ש"י עגנון 16, בת ים, 072-3973810

 

Share Spa - ספא במלון Arena (לשעבר לאונרדו סוויט) בבת ים

 

במרכז של המרכז, בעיר הקסומה בת ים במיוחד עבורכם קסם של ספא במתחם גדול ומפואר מרשת שר ספא במלון Arena (לשעבר לאונרדו סוויט) בת ים - ספא בחוויה סוחפת של עונג בלתי רגיל.

בנוסף לחדרי הספא תמצאו גם מתחם ספא חיצוני מול הים כולל אמבטיות זרמים,פינות זולה,מרבצים,נדנדות,מיטות שיזוף, סאונה יבשה, פינת המתנה הכוללת יין ובירה קרה חופשי, מכונת תה קר מרעננת, שתייה חמה וקרה וכיבוד קל.

 

להזמנת שובר בהנחה >> ספא ארנה בת ים 

לאחר קניית השובר יש לתאם הגעה במספר הטלפון: 072-3973786

 

עיסויים לבחירה:

עיסוי שוודי-קלאסי - עיסוי קלאסי מתמקד בשיפור זרימת הדם בגוף, מוריד מתחים ומשחרר ומרגיע את שרירי הגוף מהצוואר והראש ועד כפות הרגליים

עיסוי קצוות - מיקוד באזורי כפות הידיים, כפות הרגליים, הצוואר והפנים. משלב מספר טכניקות של הרגעה והרפיה של שרירי הגוף, נחשב לעיסוי עדין יותר ופחות אגרסיבי משחרר לחץ ומרגיע את הגוף והנפש

עיסוי משולב - כשמו כן הוא טיפול המשלב מספר טכניקות בטיפול אחד, טיפול מקיף הנוגע בנקודות רבות יותר וברמת לחץ משתנה, מגביר את תהליך השחרור והרפיית הגוף ומסייע והרדת מתח ועומס על השרירים.

עיסוי הריון - מתאים לנשים בשבוע 18-32 ובתיאום מראש בלבד.

 

דגשים:

בתיאום מראש בלבד ע"ב מקום פנוי, בטלפון: 072-3973786 

הכניסה לבריכות השחייה של המלון בתוספת תשלום מול בית המלון (תקף בין חודשים אפריל-אוקטובר בהתאם לתנאי מזג האוויר)

ו'-ש', ערבי חג, חגים, ימי אהבה, ולנטיין וימי בחירות 09:00-19:00 בתוספת 50 ₪ לאדם מול בית המלון

העיסויים נעשים בחדרים זוגיים בלבד

בדיל עם ארוחת בוקר - הארוחה מוגשת במסעדה סמוכה, שעות הארוחה משתנה- ניתן לברר בעת תיאום מועד העיסוי.

 

Share Spa - רשת ספא שאוהבת לפנק- למעבר לסניפי הרשת לחץ כאן

 

זו אהבה ממבט ראשון, ברגע בו תכנסו למתחמי הספא תוכלו לחוש ברוגע, בשלווה ובחמימות שתקיף ותחבק אתכם, עם מוזיקת רקע מרגיעה, אווירת שאנטי, ריחות משכרים ומתחמי ספא מהפנטים.

לרשת 12 בתי ספא יפייפים ומרגשים במקומות הנחשקים בארץ, על קו החוף המהפנט, במרכז הארץ תמצאו את מתחמי הספא שלנו במלון ניקס הרצליה, מלון הרודס תל אביב, מלון לאונרדו ארט תל אביב, מלון הרודס הרצליה, מלון אורכידאה תל אביב, מלון הרברט סמואל תל אביב ובמלון לאונרדו סוויט בת ים.

מדן ועד אילת, בפינה הדרומית ביותר בארץ- באילת המהפנטת תמצאו אותנו במלון המפנק ביותר שתוכלו לדמיין - יו קורל ביץ. בצידה השני של הארץ-בצפון תמצאו אותנו במלון היוקרה- דן כרמל שבחיפה, מלון אוליב בגלבוע ומלון חוף התמרים עכו.

רשת Share Spa עושה כל שביכולתה בכדי להעניק לכם יום חוויה מושלם הכולל מלבד המסאג'. שלל מתקני ספא הקשורים לתחום הספא, המון פינוקים מיוחדים שלא תמצאו בשום מקום אחר ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

ברשת Share Spa תמצאו את צוות המטפלים והמטפלות הטובים ביותר בארץ אשר לכולם הסמכה, המלצות וניסיון רב ועשיר בתחום הספא בכדי להעניק לכם את האיכות ברמה הגבוהה ביותר ללא פשרות. אנחנו יכולים לגלות לכם שלאחר שתשתפו את החוויה המפנקת שלכם עם הקרובים לכם והאהובים עליכם, תבינו למה אנו נקראים Share Spa. עם עשרות אלפי לקוחות מרוצים מכל קצוות הארץ, עכשיו זה הזמן לומר- 

Share Spa זה ה-ספא !

 

להזמנת שובר בהנחה >> ספא ארנה בת ים 

לאחר קניית השובר יש לתאם הגעה במספר הטלפון: 072-3973786

מגיע לכם להתפנק!

 

 

שר ספא - Arena בת ים פינוק חלומי ברשת ShareSpa המלצות נופשים